Service, reparation og vedligeholdelse af anlæg
Hos DAN Palletiser tilbyder vi service, som inkluderer serviceeftersyn, reparation og levering af reservedele eller teknisk assistance, enten online eller på stedet.
Vi har altid et stort udvalg af elektroniske og mekaniske reservedele på lager, og producerer også specialdesignede dele. Derudover tilbyder vi mekaniske opgraderinger og PLC-opgraderinger.
Serviceydelser
-
Vores online service sikrer løbende opdateringer og rettelser. Det giver os mulighed for fjernstyring og fjernovervågning samt hurtigt at lokalisere eventuelle fejl.
Vi tilbyder også telefonsupport efter garantiperiodens udløb – både inden- og udenfor normal arbejdstid i tilfælde af driftsforstyrrelser eller driftstekniske spørgsmål.
-
Service på stedet omfatter vedligehold, installation og andre serviceydelser på din adresse.
Vi ved alle, hvor omkostningskrævende det er at have maskiner stående stille i produktionen – derfor anbefaler vi vores reservedelssæt, som kan være med til at mindske en eventuel stoptid.
Med et reservedelssæt kan der være mange penge at spare, idet fejlen, der forårsager driftstoppet, ofte kan udbedres med en af de dele, du finder i vores reservedelssæt.
-
Undgå uventede udgifter til reparation, arbejdsløn eller serviceeftersyn med en serviceaftale hos os.
Med en serviceaftale ved I altid, hvad omkostningerne til service bliver i det kommende år. Der er ingen overraskelser, når det gælder den daglige drift, og risikoen for lange og dyre driftstop mindskes.
Brug for support?
Har du brug for hjælp til servicering af din pallelaster?
Eller mangler du support til den? Så kontakt os i dag.
Vores serviceteam sikrer hurtig og effektiv
service på højeste niveau, uanset hvor i verden
du måtte befinde dig.
Service Support
Ring til os i dag og hør hvad vi kan hjælpe dig med
Hotline
BILA Service - som en del af BILA Group
Kontakt os
Vi sidder klar til at svare på dine
spørgsmål samt tage en uforpligtende
snak om mulighederne for service af
din pallelaster.